Uwaga: aby można było złożyć dokument w formie elektronicznej do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne.

Jeżeli nie masz jeszcze konta na platformie ePUAP kliknij TUTAJ aby je założyć.

Aby złożyć wniosek drogą elektroniczną kliknij w poniższy link i zaloguj się na platformie ePUAP.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy:

Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego; (link powyżej).
 
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Gminy:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2. Akceptowalne formaty załączników to:
  • a. DOC, RTF, ODT
  • b. XLS, ODS
  • c. CSV
  • d. TXT
  • e. GIF, TIF, BMP, JPG
  • f. PDF
  • g. ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.